אי שיוויון (לא מגדרי)
10 תרשימים
-
השכר במשרדי הממשלה מתאפיין במיעוט של ערכים קיצוניים, דבר הבא לידי ביטוי בפער נמוך בין השכר הממוצע לשכר החציוני.
משרדי הממשלה, שכר למשרה מלאה, 2017
-
במשרדי הממשלה, שכר העובדים בעשירון העליון גבוה פי 2.5 משכר העובדים בעשירון התחתון.
שכר העשירון העליון כאחוז משכר העשירון התחתון, משרדי הממשלה, 2017
-
שכר עובדי רשות המיסים גבוה משמעותית מהשכר בדירוגים המקבילים בשאר משרדי הממשלה.
שכר ממוצע למשרה מלאה, משרדי הממשלה, 2017
-
פערי השכר בין יהודים לערבים גבוהים בכלל המשק פי חמש מאשר במשרדי הממשלה.
שכר ממוצע לעובד, משרדי הממשלה, 2017
-
התמונה המתקבלת מהתפלגות השכר לפי דירוגים במערכת הבריאות מהווה אינדיקטור נוסף לפערי השכר בין עובדים ותיקים לעובדים חדשים.
מערכת הבריאות הממשלתית, שכר למשרה מלאה, 2017
-
פערי השכר בין העשירון העליון לעשירון התחתון במערכת הבריאות גבוהים משמעותית מבשאר המערכות המוצגות בדוח – רופאים בעשירון העליון מרוויחים פי 5 מרופאים בעשירון התחתון.
היחס בין שכר העשירון העליון לשכר העשירון התחתון, בתי חולים ממשלתיים, 2017
-
שכר הרופאים עלה משמעותית ובאופן לא שוויוני כתוצאה מהסכם 2011.
מערכת הבריאות הממשלתית, 2010 מול 2017
-
הפער בין השכר הממוצע לשכר החציוני בכל הדירוגים קטן. הוותק וההשכלה הם הגורמים המשפיעים ביותר על שכרם של המורים בישראל.
מערכת החינוך הממשלתית, שכר למשרה מלאה, 2017
-
הפער בין השכר הממוצע לשכר החציוני בכל הדירוגים קטן. הוותק וההשכלה הם הגורמים המשפיעים ביותר על שכרם של המורים בישראל.
היחס בין שכר העשירון העליון לשכר העשירון התחתון, מערכת החינוך הממשלתית, 2017
-
ישראל מובילה בפערי שכר בין מורים ותיקים לצעירים.
השוואה בינלאומית, 2017